2014年6月14日星期六

海南雞飯#食平DD 肥媽版

雖然是第一次整, 但看上去肥媽的步驟及材料, 好似是容易到零失敗.

我一向都係反對用罐頭雞湯, 好似太多味精及不健康, 所以選擇了自己煲上湯.

在街市買了兩個雞腔($18/隻) 即是沒有雞亦雞脾那種, 叫街市亞姐去皮, 那回到家就少點功夫做, 如果連皮可使上湯更香, 因為想要食得健康就不能太油了.
先將雞腔洗淨, 尤其是雞胸位置, 通常會粘著一點內藏很污的. 要出水, 用冷水放雞, 中細火直至少少滾開可以熄火取出.

用STAUB 26的來煲雞湯, 冷水放入已出水的雞腔, 洋蔥3個切開四邊, 蒜頭3粒拍偏, 燙1.5小時, 再焗半小時.. 我中午煲, 煲好了, 就送囝囝上堂, 隨它在焗到晚上用. 餘下用淨的雞湯用膠盒裝起放入冰柜雪, 日後亦可以用於不同菜色, 如冬瓜盅, 蒸水蛋等.

註 : 雞湯是沒有放鹽的, 因為有小朋友一起食飯, 不想小朋友吃太重味.

去了皮的雞腔, 真的沒太多油.


平時煮開兩杯米, 但我估計有咪飯, 老公會食多點, 所以今次煮了3杯米. 米洗後放入電飯煲內, 加雞湯, 兩片薑(已拍), 兩條香茅(已拍), 兩條斑蘭葉(扎起), 雞肉(用少許鹽醃). 用平時煮飯模式, 煮好即行.

註 : 雞湯要比平時落的水為少, 因為雞塊會出雞油的, 否則出來的飯就會很濕了.

 
味道真的很好, 自己讚自己, 我覺得比街吃的還好食, 姐姐話想不到這麼容易做. 正如我所料, 老公吃了兩碗飯.

沒有留言:

發佈留言